تویسرکان, گردو

چند نکته درباره گردوی تویسرکان برداشت 1400

سلام به همه ی همراهان عزیز توی گردو

با توجه به شرایط خاص محصول گردوی تویسرکان در سال 1400 لازم است نکاتی را به استحضار شما عزیزان برسانیم:

1ـ امسال با توجه به خشکسالی و گرمای بی سابقه هوا در شهرستان کیفیت گردوهای تویسرکان نسبت به سال گذشته افت قابل ملاحظه ای داشته است به نحوی که این محصول به طرز باورنکردنی دارای مغرهای قهوه ای و حتی بعضا سیاه است.

2ـ مشکل دیگر این است که بار درختان در سال جاری کاهش قابل ملاحظه ای یافته است که این بدین معنی است که پیدا کردن محصول با کیفیت کار مشکل و دشواری شده است.

3ـ با توجه به نکات بالا طبیعی است که قیمت محصولات اصل شهرستان افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد که هر چند مدیران توی گردو از ناخرسندند اما چاره ای جز افزایش قیمت ندارند. 

4ـ توصیه ما برای امسال شما خرید گردو با پوست نیست. پیشنهاد می کنیم امسال برای مصرفتان مغز گردو بخرید. تنها در یک صورت گردوی با پوست بخرید: به رنگ مغز آن حساس نباشید. اگر نسبت به خرید گردوی با پوست حساس هستید و وجود یک گردوی قهوه و یا سیاه و حتی پوک شما را می آزارد لطفا امسال گردوی با پوست نخرید. ولی اگر از گردویتان برای مصرف روزانه و پخت خورش فسنجان و همچنین کیک و … استفاده می کنید و به رنگ مغز آن حساس نیستید گردوی با پوست بخرید.

5ـ طبیعی است که گردوی درجه یک با ممتاز و سوپر تنها در رنگ تفاوت دارند اما همگی دارای خواص یکسانی هستند.

6ـ وبالاخره ما در توی گردو همیشه سعی خواهیم کرد محصول درخواستی شما را با بهترین کیفیت تهیه و ارائه دهیم و اصالت محصولات را شهرستان را 100% تضمین می کنیم.

منتظر شما هستیم ـ توی گردو

نوشته های مشابه